עלות: 20 ש"ח
שירות נוח ומהיר במיוחד – משלוח יבוצע באמצעות שירות מסירה לתחנת חלוקה הקרובה לבית הלקוח. המסירה מתבצעת עד 2 ימי עסקים ומאפשרת ללקוח לאסוף את החבילה בקלות ובמהירות ללא צורך לחכות בתורים בסניפי הדואר. לפני מעבר לתשלום תתבקשו לבחור את הנקודה אליה אתם רוצים שנשלח את החבילה. השירות מבוצע ע"י חברת UPS – חברת המשלוחים המובילה בעולם.
עלות: 30 ש"ח
שליחות באמצעות חברת שליחויות שתיצור עמכם קשר על מנת לתאם את המסירה. לאחר שנשלח את החבילה תקבלו מאיתנו מספר חבילה וקישור למעקב אחר החבילה בו תוכלו לעקוב אחר החבילה שלכם מרגע היציאה שלה מהמחסן שלנו עד המסירה הסופית. *לישובים מרוחקים המסירה תתבצע עד 7 ימי עסקים. לרשימת הישובים המרוחקים לחצו כאן.
במידה ויש לכם טלפון כשר שאינו יכול לקבל הודעות SMS, יש ליצור עמנו קשר על מנת שנעביר לכם את ההודעות על איסוף החבילה למייל.
חשוב לנו שלקוחותינו יהיו מרוצים ולכן מדיניות ההחזרות של ImmuniC מאוד גמישה ונוחה. ניתן להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא אלינו למחסן עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם, ותקבלו את כספיכם חזרה. יש לציין שויטמין C הינו רגיש לאור ולחום, לכן במידה והמוצר היה בתנאים לא נאותים אנו מבקשים שלא להחזירו. במידה והמוצר נפתח ולא נמצא בו שום פגם, אין אפשרות להחזירו ולקבל זיכוי עקב כך שמוצרינו מוגדר כמוצר פסיד.
1. איך מתבצעת ההחזרה? החזרת המוצר מתבצעת באמצעות שליח המגיע עד אליכם הביתה. יש ליצור עמנו קשר במייל: info.immunic@gmail.com על מנת שנתאם את ההחזרה. הזיכוי עבור הפריט החוזר יתבצע לאחר הגעת הפריט אלינו ולאחר בקרה שתבוצע ע"י צוות המחסן. הזיכוי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום איתו שילמתם. במידה ולא ניתן לזכות אמצעי תשלום זה, ניצור עמכם קשר. ברגע קבלת הזיכוי, יישלח אליכם מייל עם פרטי הזיכוי.
2. איך לארוז את הפריט שחוזר אלינו? יש לציין את פרטיכם ופרטי ההזמנה המקורית שלכם בדף מודפס או כתוב בכתב יד קריא – אחרת לא נוכל לזהות את החבילה ולזכות אתכם. יש לציין את סיבת ההחזרה – פגום / לא תואם את התיאור באתר / אחר. יש לארוז את הפריט בצורה כזאת שלא ייפגע בזמן המשלוח. פריט שיגיע פגום, לא יזוכה. המוצר חייב לחזור באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש. אין להדביק מדבקות שילוח או כל דבר אחר על הפריט או על אריזתו, אלא רק החלק החיצוני של החבילה. תהליך ההחזרה והזיכוי יכול לארוך עד 14 ימי עסקים.
3. תנאים לביטול עסקה
ההזמנה בדרך אליך!
אנו אורזים ושולחים את ההזמנות כ-7.5 שעות בממוצע לאחר קבלת ההזמנה באתר. מיד לאחר שהחבילה שלך נארזת ונשלחת, תקבלו מייל עם פרטים אודות המשלוח. במייל יופיע קישור למעקב אחר ההזמנה והסברים מלאים על המשלוח בהתאם לשיטת השילוח שבחרתם. במידה ועדין לא הצלחתם לאתר את החבילה, צרו עמנו קשר ונסייע לכם לאתר את החבילה.
ניתן לשנות כל עוד הזמנה לא עברה לחברת השליחויות.
במידה וההזמנה כבר אצל חברת השליחויות, היא בדרך אליך וזה קצת יותר בעייתי לשנות אותה. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם.
כתבו לנו כאן ואנו מבטיחים לחזור אליכם עם תשובות בהקדם האפשרי.