fbpx

משלוחים והחזרות

Orange

באימיוניסי אונליין אנו מציעים 2 שיטות לקבלת ההזמנות באתר:

משלוח לנקודת חלוקה

עלות: 20 ש"ח
 שירות נוח ומהיר במיוחד – משלוח יבוצע באמצעות שירות מסירה לתחנת חלוקה הקרובה לבית הלקוח. המסירה מתבצעת עד 2 ימי עסקים ומאפשרת ללקוח לאסוף את החבילה בקלות ובמהירות ללא צורך לחכות בתורים בסניפי הדואר. לפני מעבר לתשלום תתבקשו לבחור את הנקודה אליה אתם רוצים שנשלח את החבילה. השירות מבוצע ע"י חברת UPS – חברת המשלוחים המובילה בעולם.

שליח עד הבית עד 4 ימי עסקים*

עלות: 30 ש"ח
שליחות באמצעות חברת שליחויות שתיצור עמכם קשר על מנת לתאם את המסירה. לאחר שנשלח את החבילה תקבלו מאיתנו מספר חבילה וקישור למעקב אחר החבילה בו תוכלו לעקוב אחר החבילה שלכם מרגע היציאה שלה מהמחסן שלנו עד המסירה הסופית. *לישובים מרוחקים המסירה תתבצע עד 7 ימי עסקים. לרשימת הישובים המרוחקים לחצו כאן.

הערות:
  • הזמנות שהתקבלו אחרי השעה 11:00 יעברו ליום העסקים הבא
  • ימי עסקים מוגדרים כימים א'-ה' ולא כולל חגים, ערבי חג ומועדים מיוחדים.
  • במשלוח עד הבית – יש להיות זמינים ליצירת קשר ע"י חברת השליחויות. לצערנו, לא נוכל להתחייב לעמידה בזמנים במידה ולא הייתם זמינים לתיאום קבלת החבילה.
בעלי טלפון כשר שימו לב!

במידה ויש לכם טלפון כשר שאינו יכול לקבל הודעות SMS, יש ליצור עמנו קשר על מנת שנעביר לכם את ההודעות על איסוף החבילה למייל.

חשוב לנו שלקוחותינו יהיו מרוצים ולכן מדיניות ההחזרות של ImmuniC מאוד גמישה ונוחה. ניתן להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא אלינו למחסן עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם, ותקבלו את כספיכם חזרה. יש לציין שויטמין C הינו רגיש לאור ולחום, לכן במידה והמוצר היה בתנאים לא נאותים אנו מבקשים שלא להחזירו. במידה והמוצר נפתח ולא נמצא בו שום פגם, אין אפשרות להחזירו ולקבל זיכוי עקב כך שמוצרינו מוגדר כמוצר פסיד.

1. איך מתבצעת ההחזרה? החזרת המוצר מתבצעת באמצעות שליח המגיע עד אליכם הביתה. יש ליצור עמנו קשר במייל: info.immunic@gmail.com על מנת שנתאם את ההחזרה. הזיכוי עבור הפריט החוזר יתבצע לאחר הגעת הפריט אלינו ולאחר בקרה שתבוצע ע"י צוות המחסן. הזיכוי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום איתו שילמתם. במידה ולא ניתן לזכות אמצעי תשלום זה, ניצור עמכם קשר. ברגע קבלת הזיכוי, יישלח אליכם מייל עם פרטי הזיכוי.

  • אין לשלוח אלינו מוצרים בדואר / דואר רשום! חבילות שיישלחו אלינו בדואר לא ייאספו על ידנו ויישלחו חזרה לשולח על חשבונו
  • עלות משלוח ההחזרה תהיה על חשבון הלקוח – עלות משלוח של החזרת מוצר תעלה בין 30-40 ₪ – המחיר תלוי בכמות הפריטים המוחזרים ובמיקום ממנו מוחזרים הפריטים.
  • במידה ואינכם מעוניינים לשלוח את המוצר ורוצים להחזירו למחסן, נא ליצור איתנו קשר במייל.

 

2. איך לארוז את הפריט שחוזר אלינו? יש לציין את פרטיכם ופרטי ההזמנה המקורית שלכם בדף מודפס או כתוב בכתב יד קריא – אחרת לא נוכל לזהות את החבילה ולזכות אתכם. יש לציין את סיבת ההחזרה – פגום / לא תואם את התיאור באתר / אחר. יש לארוז את הפריט בצורה כזאת שלא ייפגע בזמן המשלוח. פריט שיגיע פגום, לא יזוכה. המוצר חייב לחזור באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו שימוש. אין להדביק מדבקות שילוח או כל דבר אחר על הפריט או על אריזתו, אלא רק החלק החיצוני של החבילה. תהליך ההחזרה והזיכוי יכול לארוך עד 14 ימי עסקים.

3. תנאים לביטול עסקה

  • ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
  • הודעת ביטול עסקה ניתן למסור במייל info.immunic@gmail.com או דרך הקישור הייעודי בדף הראשי באתר. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
  • הודעת הביטול תיכנס לתוקף מרגע אישור קבלת ההודעה על ידי החברה.
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
  • בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
  • החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
  • סייגים לזכות ביטול לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. המוצר שלנו מוגדר כמוצר פסיד ולכן מוצר שנפתח ולא נמצא בו פגם, לא ניתן להחזירו.
  • בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

ההזמנה בדרך אליך!

אנו אורזים ושולחים את ההזמנות כ-7.5 שעות בממוצע לאחר קבלת ההזמנה באתר. מיד לאחר שהחבילה שלך נארזת ונשלחת, תקבלו מייל עם פרטים אודות המשלוח. במייל יופיע קישור למעקב אחר ההזמנה והסברים מלאים על המשלוח בהתאם לשיטת השילוח שבחרתם. במידה ועדין לא הצלחתם לאתר את החבילה, צרו עמנו קשר ונסייע לכם לאתר את החבילה.

לאחר אריזת המוצרים יישלח אליכם מייל עם פרטי המשלוח וקישור למעקב אחר המשלוח. חברת המשלוחים תיצור עמכם קשר בטלפון או באמצעות סמס לצורך תיאום המסירה. החבילה תימסר בהתאם לזמני המשלוח הרלוונטים לשיטת המשלוח בה בחרתם.
לפני תשלום ההזמנה באתר, תתבקשו לבחור בנקודת האיסוף אליה אתם רוצים שנשלח את החבילה. לאחר אריזת המוצרים ושליחתם, תקבלו מאיתנו מייל בו מופיעים פרטי המשלוח וקישור למעקב אחר ההזמנה. המשלוח נעשה ע"י חברת UPS ומעקב החבילה נעשה באתר שלהם. במידה ומופיע סטטוס "נמסר" באתר המעקב, הכוונה היא שהחבילה נמסרה לנקודת האיסוף. ברגע שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף תקבלו סמס המודיע לכם על כך. יש להגיע עם הסמס הזה ותעודה מזהה לנקודת האיסוף ולאסוף את החבילה. שימו לב – החבילה תמתין עבורכם עד 4 ימי עסקים בנקודת חלוקה מסוג חנות ועד 48 שעות בלוקר של פז. יש לאסוף את החבילה בזמן הזה, אחרת החבילה תחזור אלינו ואתם תצטרכו לשאת בעלות המשלוח החוזר. במידה ולא קיבלתם סמס עד 2 ימי עסקים לאחר שליחת החבילה, צרו עמנו קשר על מנת שנברר את הנושא מול UPS.
במידה ואינכם בבית בעת הגעת השליח, יש באפשרותכם לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת או במקום מסתור. במקרה זה, אנו וחברת השליחויות לא נהיה אחראים לכל נזק, אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שייגרמו לחבילה או לפריטים בתוכה.

ניתן לשנות כל עוד הזמנה לא עברה לחברת השליחויות.

במידה וההזמנה כבר אצל חברת השליחויות, היא בדרך אליך וזה קצת יותר בעייתי לשנות אותה. בכל מקרה, צרו עמנו קשר באופן מיידי במידה ואתם רוצים לשנות ואנו נעשה את המיטב על מנת לשנות בהתאם לבקשתכם.

אבקת ויטמין C טהור

500

ויטמין C טהור, חומצה אסקורבית 500 גרם אבקה

דילוג לתוכן